Classic jaguar cz

Menu

Stavba a úpravy vozů E type S1 a S2

Stavba a úpravy vozů E type S1, S2 do "fast road" specifikace, za použití nejkvalitnějších dílů předních výrobců v UK a USA. Výsledkem je pak nekompromisní , spolehlivý vůz, schopný běžného stálého provozu, s vlastnostmi a výkony na úrovni současných supersportů.

Základem pro tyto práce musí být vůz po renovaci karoserie, interieru a laku. Tyto služby neprovádíme. Vůz je poté postaven zhruba dle následující specifikace:

Motor

- kompletní generálka do "factory concours level" od firmy Rob Beere racing services v Coventry, za použití nejkvalitnějších nových vnitřních komponentů. Všechny úpravy jsou možné, s karburátory SU, nebo Weber, podle požadavků až cca 300 bhp. Pokud je vůz vybaven původními karburátory SU, jsou samozřejmě kompletně zrenovovány též. Chladící systém nový v hliníkovém provedení Ron Davis (USA) s elektrickým ventilátorem Spal nebo Kenlowe, silikonové hadice Samco, nerezové spony ABA. Nový radiátor topení. Chladič oleje, adaptér pro olejový filtr. Spojka AP, vyvážená s klikovou hřídelí, přerovnaný a vyvážený setrvačník, popř. nový odlehčený.

Výfuk nerezový Big Bore od firmy Hayward a Scott, svody dle požadavků.

Převodovka

– kompletní renovace opět u firmy Rob Beere, nebo nová pětistupňová od E type fabs ltd. Součástí dodávky nové převodovky je též nová kardanová hřídel, elektronicky vyvážená.

Elektrika

– nové svazky, relé, spínače, vypínače, klaksony apod. Nový vysokovýkonostní starter Rob Beere, nový alternátor, kvalitní baterie v korektní černé barvě s nálepkou Lucas. U vozů 3,8 S1 konverze s alternátorem, minus kostra. Hodiny přestavěné na systém Quartz, otáčkoměr vozů S1 upraven na pulsní systém od cívky. Nový motor větráku topení, u vozů S2 pokud je zachován původní systém el. větráků chlazení, též nové motory. Nové lampy Wipac H 4, u amerických verzí nová skla zadních lamp. Elektronické zapalování "ignition 123", kabely Moroso. Nová elektronická pumpa SU, nebo Carter.

Přední rám

Nový přední rám v zesíleném provedení v barvě vozu

Přední náprava

– nová horní ramena od Roba Beere s robustním provedením horního čepu a možností snadného seřizování odklonu, nové osy (Stub axle), nové drážkované náby. Spodní ramena pozinkované, robustní zalisovaný čep XJ type. Ložiska Timken, veškerá uložení v polyurethanu. Zesílené torsní tyče 0,850 od výrobce v USA, seřizovací spojovací deska od Roba Beere, zesílený stabilisátor Beere. Řízení (steering rack) nové, úchyty buď v polyurethanu, nebo z masivního hliníku. Kompletní renovace sloupku řízení, křížové klouby apod. Tlumiče dle požadavků, buď Koni classic, nebo speciální Beere v provedení dle požadované specifikace.

Zadní náprava

– diferenciál kompletně generálkovaný u Roba Beere, možnost úpravy stálého převodu dle požadavků. Veškeré komponenty – klec nápravy, poloosy, ramena atd. v barevně korektní vysoce kvalitní povrchové úpravě, křížové klouby GKN v nejvyšší kvalitě, uložení ramen a unašeče náby na nových sadách kvalitních ložisek Timken, nebo v bronzových pouzdrech. Nové osy ramen, unačečů náb a tlumičů. Ložiska Timken, nové drážkované náby. Závěsy klece polyurethanové, právě tak jako vložky podélných ramen. Uložení stabilisátorů a vložky spojovacích tyčí polyurethan. Pera vyráběná na zakázku dle žádané specifikace u Roba Beere, tlumiče Koni Classic, nebo speciální Beere.

Brzdy

- kompletně nová hydraulika – pracovní válce, servo – obdobně též pro spojku oba válce. Nové rovody trubkami Cunifer, oplétané fexibilní hadice. Pro vozy S1 nové přední čtyřpístové čelisti Coopercraft, od téže firmy zvětšené zadní písty. U vozů S2 nové nerezové písty, renovace původních čelistí. Brzdové kotouče EBC Turbo groove, destičky keramické EBC Redstuff. Na přání též možná instalace systému Wilwood.

Samozřejmostí je výměna všech šroubů a matek v korektních rozměrech a pevnostních specifikacích, nejkvalitnější náplně a veškeré ostatní komponenty.

Celkové vyladění podvozku a motoru dle požadavků zákazníka. Spolu s hotovým vozem je předána podrobná kompletní dokumentace na CD. K motoru je předána zvláštní dokumentace přímo od zhotovitele, obsahující fotodokumentaci na CD a technické listy.

fotogalerie

Generovaná postranní fotogalerie