Správnou volbou je instalace nerezového systému spolu s tubulárním sběrným potrubím. Seriové litinové svody působí velmi restriktivně na proudění výfukových plynů. K disposici jsou ve standardním průměru 1 ?´,nebo dvoupalcové „Big Bore“, který sice určen hlavně pro závodní účely a posouvá mírně kroutící moment do vyšších otáček, což však je u takto silného motoru téměř zanedbatelné a pro běžného uživatele nerozpoznatelné. Rozdíl ve výsledném zvukovém efektu proti standardu je velmi výrazný.
Svody výfuku jsou největším zdrojem tepla pod kapotou. Vzniká zde určité dilema – nechat krásné leštěné svody tak jak jsou, nebo je zaizolovat. Tepelná izolace přináší až 60 % redukce sálaní tepla, což má velmi pozitivní vliv na celkové termické poměry a podporuje zároveň rychlejší odvod spálených plynů.
Tyto výfuky jsou k dostání od různých výrobců ve velmi rozdílných kvalitách i cenách. Rozhodně se vyplatí kupovat vždy kvalitnější výrobek, např. od firem Bell, Hayward and Scott, Double S apod. Rozdíly v kvalitě jsou opravdu veliké – např. výfuky nabízené Limorou jsou sice funkční, ale v mizerném řemeslném provedení. K novému výfuku též patří nové nerezové spony, které nedeformují spoje a umožňují kdykoliv v budoucnosti snadnou demontáž systému.
V současné době je k disposici služba keramického potahu výfukových svodů, přinášející podobný efekt jako obalování páskou. Jedná se o velmi náročnou operaci používající plazmové technologie. Není to levné, nicméně výsledek je absolutně špičkový.
Samotné svody jsou nabízeny v mnohých provedeních. Z hlediska efektivity systému jsou nejlepší svody typu „Long Branch“.