Trojice karburátorů SU HD8 je optimálním řešením pro motory XK. Pokud jsou v dobrém stavu a správně seřízené, není jim co vytknout. Naprostá většina vozů série 1 ? a 2 původem z USA je ovšem vybavena dvěma karburátory Zenith Stromberg, které již zásadně negativně ovlivňují výkon, hůře se udržují a seřizují. Celkem lze říci, že motor XK s karburátory Stronberg je nebohým kastrátem, zbaveným veškeré dravosti a síly. Karburátory SU poskytují též řadu možností pro zvýšení výkonu. Nejjednodušším způsobem je instalace sportovních filtrů, trumpet (Ram pipes) atd. Zároveň je ovšem třeba vyměnit jehly, původní UM pak dávají příliš chudou směs ve vyšších otáčkách.
Zde je ještě nutno uvést na pravou míru několik faktů o udávaném výkonu motorů XK - pro všechny verze se udává 265 HP, což jest velmi optimisticky nadsazeno. Dle pro nás srozumitelné normy DIN mají motory se třemi SU výkon cca 210 HP, se dvěma Strombergy pouze 170 HP. Modely 2+2 díky nepříznivému uspořádání výfuku ještě méně - cca 160 HP. Kdo chce z takto osazeného motoru dostat vyšší výkon, musí přistoupit k instalaci SU (poměrně drahé), nebo tří Weberů DCOE 45. Široká nabídka je ve vzduchových filtrech, nejlepší volbou jsou KN, nebo chromované original SU.
V každém případě je třeba mít na paměti, že karburátory SU jsou sice velmi spolehlivé a jednoduché na běžnou údržbu, na druhé straně ovšem velmi citlivé na opotřebení. Pokud nejsou perfektně a odborně restaurované, jejich seřízení bývá velmi obtížné a mohou způsobit též závažná poškození motoru. Řádnou repasi je nejlépe nechat udělat v Anglii přímo u firmy SU – nyní Burlen.